Min hälg vecka 49

I lördags kom pappa och hämta mig, vi åkte och tittade lite i Grangården sedan åkte vi häm. När vi hadde varit häma en stund åkte pappa med mig till min faster och farmor.
På söndagen klev vi upp vid 8 tiden, sedan tog vi bussen från Alby till Tumba. Där klev vi på pendeltåget till Älvsjö. Sen gick vi på Hundmässan vi såg många hundraser, Vi tittade också på freestyle och hadde det jätte mysigt.
På måndagen åkte jag till Roo på igenridning efter som jag missade lektionen i söndags. Jag fick Lianne, På lektionen red vi barbacka det va jättekul. Men när vi skulle galoppera började Keppy bocka, tjejen som red flög i en båge högt upp i luften och landar med en duns och tappade andan, det vart alldeles tyst och det såg läskigt ut. Men hon var efter en min uppe på Keppy igen och vi kunde galoppa. Sedan red vi kadrilj jag red bredvid Veneto och det gick jättebra.
Hundmässan!!!
Collie
Leonberger
Min älsklings ras: Schäfer
Flatcoated retriever
Flatcoated retriever
Schäfer
Schäfer
<3

Shetlands chip dog

Grand danois
Grand danois


Pitbull\Amstaff

Chihuahua

Pudel


Lianne!!!







Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Hon var 18 år. Tänderna var dåliga att hon skulle tappa dem och det skulle bli så smärtsamt att det var bättre att avliva henne.

2011-12-14 @ 18:49:55
URL: http://twinsistersbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0