spökbollsturnering

Idag hade jag en toppen dag, har inte vart så här lycklig på flera månader. Vi hade spökbollsturnering och spelade 3-4 matcher, På lunchrasten sprang jag och Melina runt och fick autografer vi fick av Andreas Sundell, Axel Bergström, Viktor Andersson, Sebbe Schwab :), Emma Persson och Eleonor Dahlerus . Tack alla :) <3
Sedan va det match, men vi förlorade alla utom en, men bra jobbat 5-6A och alla andra klasser.


OCH TACK FÖR ALLA FINA AUTOGRAFER



Å tack för jag fick en av dig också sötis    <3 (S)<3

Kommentarer
Postat av: Soffe

Coolt

2012-02-11 @ 21:45:14
Postat av: Carro

Ooooh, typ jag bah dog nästan när han skulle skriva på min arm. Jag vart typ jätte speedad och typ ingen kunde prata med mig eftersom jag var så typ chockad.

2012-04-23 @ 15:30:14
URL: http://carolineaxos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0