helo!!

Har aft en del att göra i måndags va det den sista hoppträningen. Va uppe vid Kullestallet och sköte om min pojke och Freja lärde mig en ny sak:) Bruno hade ett så kallat bogtäcke, för hans täcke skaver, så hon visa hur man tog av den tack Freja :)

Hoppningen gick jättebra och hade Keppy sissta gången.


I tistags va det mycket som hände, men berättar bara litte, en person i klassen gjorde mig ledsen genom att säga dumma saker om Bruno. Men det var inte men meningen han tänker sig inte för innan han säger saker.
Nu är det ju extra känsligt efter som han är i kulles men Amanda, Matilda, Sophi, Melina och Sara tröstade mig,
På rasten hade vi skit kul och gick runt och lät typ drogade, När jag kom häm mokade jag och fixa i stallet sedan lagade jag mat falikorv i ungn det vart jätte bra.


Idag har vi varit och åkt skridskor med skolan ine i Norrthälje. Det gick otroligt mycket lättare dena gong efter som skavsåren känns bättre och jag hade nyslipade grillor, hade jätte kul,

men på vägen till Norrtälje så va det 3 olika bussar en fick vi inte plats i efter som högstadiet och fyrorna skulle åka den. sedan kom en annan buss och det var bara tur att vi inte fick gå på den, för av alla människor så satt Gustav där, usch tur har man. sen kom den tredje bussen som vi fick åka med.

När jag kom häm så följde Amanda och Matilda med häm, vi sköte om hästarna och red, Misty och Palonia gick supper fint och vi hade kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0