Julpynt och härlig ridlektion

Igår va jag hos pappa, jag städade huset medan han var och jobba. Anneli var där och hjälpte mig vi plocka in disk i diskmaskinen, torkade bord och bänkar, dansög, och sate upp ljusstakar och stjärnor i fönstren. Efter att ha städat lyssnade vi på music och hade det mysigt.

Idag åkte vi till Roo gård. Jag fick rida Picko det gick verkligen jättebra. Han gick i form nästan hela lektionen och sköte sig bra. Vi fick till snyga galoppfattningar och jag tittade inte ner i marken något jag är så nöjd idag. Men men det är en sak jag hatar och det är att jag måste få bättre kol på mina händer. Jag har det alltid liggandes vid mangken men nej jag måste sluta med det.
Efter ridlektionen åkte vi upp till Kullestallet en tjej hjälpte mig sat jag fick in Bruno. Hon tog Twist och jag fick ta Bruno. Han va skitig det märks att ingen har skötit om honom :(  
Picko <3
Picko
Älskling!
Hjärtat <3
 <3
haha Crillan
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0