Jag vill inte!!!!

jag får inte

jag vill inte

men ändå känns det som om närsomhelst allt kommer gå åt helvete

jag gillar dig men vill inte bli kär.
du ska snart sluta, du komer då inte längre vara här.

inom mig vet jag att jag komer gilla dig.
medan den ena delen säger nej jag behöver inte dig.


allt är och blir så svårt,
men jag vill ändå inte säga dom 3 orden inom mig,


Mitt hjärta vill,
medan nått i mig inte vill och säger stopp,

något säger ändå jag älskar dig,
medan nått säger bryr mig inte!

nåt skriker nu skärp till dig förfan,
sen börjar jag bara gråta

varför måste allt vara så svårt

jag vet vad jag vill, men ändå inte

jag vet vad som är bäst för mig, män vill ändå inte lyssna på det.

Varför ska jag alltid krongla till allt i sista ögonblicket?
nu är det förssent. och komer bara göra alt till ett stort besvär.

Ska jag ta den risken och reskera att vara ledsen nar han går

eller

ska jag bara skita i det och vara lite, ledsen när han går

det bästa för mig är att inte bli kär i han för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0