En ny häst jag fick rida.

Ja då var man äntligen framme vid ridskolan. Då möttes jag av Pia våran ridlärare. Hon höll fram ett paper med namn och häst och sa' Titta vem du ska få rida. Jag tittade efter mitt namn och såg att det stod Magic, mitt hjärta hoppa till av förvåning. Jag tängte Magic, ska jag rida Magic. Ja så var det, i boxen gick det inte alls någon vidare. Han testade mig och han sat fast i grimman. Men ändå putta han upp dörren och gick utt i gongen minst 5 gonger. Sedan fick en av fritidsledare hjälpa mig med honom. Sedan gick det bra. På lektionen gick allt toppenbra jag klarade av honom utan problem. Men Pia hade sagt att jag skulle vara stentuff mott han. Men det behövdes ju inte.


Å min ängel utan vingar. Gnägga när jag ropa.
Korban en Connemara.
Min fina pojke. En dag ska jag sitta på din rygg.
Rommy.
Magic. ponnyn jag fick rida.
Jag och Magic. Fotad av: Natascha Andersson
Magic
Twist.
Twist han är ca 170.
Dalllas en nykomling.
Twist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0