Fiske, kommpisar och skateboard.

Idag kom min pappa och hämta mig. Vi handlade lite på Willys sedan åkte vi hem. Efter att ha varit  hemma en stund rode vi ut och fiska. Vi fick upp en jävla massa mört och en liten liten abborre som vi släppte i igen. Haha jag funderar på att döpa om den här sjönmortviken. Aja sedan åkte vi hem och ått mat och hade trevligt. Sedan  gick jag ut och åkte skejtboard och stötte på Linnea vi fotade lite. 


Pappa ror.
Bilder från båten.



En mört.
En annan mört.
Samma mört.
Min andra abborre i år.
En fin glansig mört.
Poppis.
Jag XD
Jag :)
MIN BARA MIN.
Yeh my skateboard.
nämen nämen här ligger jag på backe.
schysst att skejta upp och ned.
Fuck you.

Kommentarer
Postat av: alva

fin blogg :)

2011-09-04 @ 19:13:18
URL: http://alvaosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0