Hoppträning

Igår följde min kompis Amanda med mig till Roo gård och titta när jag red. När jag tittade på schemat stod det Chiquita . Det var inte vad jag ville ha. Men Katta förstod vad jag menade så jag fick rida Orcus. Han hade jag inte ridit sen jag flög av på honom. Men det var ju typ 3-4 år sen så det gjorde inte så mycket. Amanda tog jätte fina bilder på hästarna. Och på hoppträningen gick det toppen med honom. Han hoppade av perfekt, och jag hamnade perfekt i både språnget och när han tog mark igen. Han var också lätt att fatta galopp på. När jag hade fixat honom och skulle hänga tillbaka tränset hade en ny lap sats upp i stallet. Det var Skötar listan när jag såg vilken jag var skötare på började jag nästan gråta. Jag kunde inte fatta att det var sant.

Caroline Axö-Bruno.
Så stod det. Nu får jag äntligen ha han för mig själv. bara min sköt häst, ingen annans bara min.

Jag kan inte beskriva mina ord hur mycket du betyder för mig. Jag offrar myket och allt för dig. Jag finns för dig här. Och du finns alltid för mig. Du accepterar mig för det jag är. Och jag gör detsamma. Du är den ända för mig. Jag har ingen arning om vad jag skule göra utan dig . Så jag tängker inte leva utan dig. känna din närhet och trygghet. Jag har haft tur, som fick bli skötare till  en son underbar som du. Har jag dig har jag allt. Är du lycklig er jag det oxå. Mår du bra gör jag det oxå. Tro på dom orden, mina känslor för, dig er obeskrivligt mäktiga. ingen kan komma imellan oss två. Du gör mig lyklig. Jag älskar dig Bruno glöm aldrig det!!

 

 

 


Bruno du er min ängel på jorden. Du er mitt allt. Lämnar aldrig din sida. Aldrig. Tills döden skiljer oss ått. Då förlorar jag dig. Du lyser upp min dag. Du får mig att orka. Förlåt för jag inte är din. Men jag älskar dig ändå. Bebis för mig komer du alltid vara min. Bara min vackraste prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0