Magic, Bruno och fölen.

Idag fick jag rida Magic för andra gången. Det gick mycke bättre att sköta honom idag. Men han vill inte stå stilla. På lektionen gick det inte så bra tycker jag. Efter som jag satt och satt och tita ner hela tiden och Magic ville inte lyssna på mina hjälper. Så ja det gick väl inte så bra enligt mig. Efter ridningen sköte jag om min lillpojke Bruno.
Han var så himla gullig när han lade sitt huvud på min axel och tittade på mig. När jag hade gosat och pysslat om honom åkte jag och pappa upp till Kullestallet. Där tittade vi på Leandra och Elektras föl. Igår kväl var jag med mina gamla skolkamrater. Elin, Ellenor och Linnea som inte ville vara med på bild.
Elin och Ellenor
Ellenor
Ellenor
Min fina prins.
så sööt min
å min fina fina söötnos
fina fina fina du.
<3

Magic
Magic
<3

vad skule jag göra utan dig pojken. Om jag inte hade dig. Skule inte jag vara något värt. Du har gjort mig till den jag är idag. Tack vare dig har jag väner nu. Du er värde full. Du har skapad deta. Du har gjort mig lyklig. Om jag skule få bestäma skule du aldrig lämna jorden. Och du skulle alltid stana hos mig tills döden skiljer oss åt


 

<3 <3 <3


jag ÄLSKAR dig. bebis för mig komer du alltid vara min, bara min prins. Min hjälte i ensamheten, min ängel. År 2004, då föddes du. Du var min räddning och du fick mig att orka fortkäta leva. Du var den första på jorden som lykades ta en plats i mit hjärta. Så starkt att du ristade in ditt namn .Och ingen kan ta ifrån min kärlig till dig. Ingen .du er en ridskoleponny nu . älskad av minst 4 personer. men jag slår vad om att ingen kan älska dig så myket som jag gör . ja du er min ängel. mit ljus. mitt allt. Och mit hopp om livet.

 


hihi
haha
Elektra och hennes föl Roos Valkyria.
Leandras föl Leopold
Leopold
Leandra. Leopolds mamma
Leopold
hihi

Valkyria
leopold och mammara
Leandra i bakgrunden
leopold
söta leopold
söötis
Leopold"Leo"
Valkyria
fina Valkyria
Valkyria
söt Valkyria
Leopold,Valkyria och Elektra
Å vad söta dom är tillsamans
Syster Valkyria             och             lillebror Leopold
ektra Valkyrias mamma
Leopold <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0