Skansen med skolan.

Idag åkte vi i 5-6a till skansen. Men det var tråkigt eftersom vi fick titta på en massa utstställningar. Men sen vart det kul. Vi fick titta på björnarna. Sen fick jag se 2 av dom djur jag aldrig sett i mit liv nämligen Lokatten och Järven. På vägen hem hade vi jättekul. Jag Daniel och Isa satt längst bak i bussen och snacka om saker.
Melina en av mina tjej kommpisar. <3
uch vad jag ser ut på bilden med Melina.
Killarna i vår klass det var bara 3 som saknades a iaf. Det är Dennis med svart mössa. Rasmus j framför Dennis. Daniel på bängken. Thomas bakom. Albert bredvit och Rasmus M bredvid Danne.
Haha Danne du är så söt när du gör sådär haha.
Daniel. <3
Bjurnarna.
Björnisar.
så gullig.
Naw.
aww så sött.
Lokatts unge.
Lokatt.

Så himla fina.
vacker.
Haha Danne kolar i Isas cola.
Hahahahahah.
Fan vad snygg du är danne. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0