Skolan och dagen.

Har inte gjort så mycket idag. Varit i skolan och hade Matte på morgonen. Det var lite jobbigt efter som jag var tröt. Sedan hade vi en kort rast och Idrott. Efter det var det lunch och sedan en halv timmes rast. Då åkte jag skejtboard. Efter det tror jag att vi hade SO sedan åkte jag häm och åt mellanmål. Och gick sedan upp till datan en sväng. en timme efter att jag nördat data gick jag utt och kola till min ponny.
Misty ser något.
Misty ser mig!
Öronen rakt fram :)
är du tröt ?
<3
sötis!!!
tjokis!!!
solen i ögat!!
Det kliar!!!

Så söt du är!!!
haha
vad sur du såg ut nu då!!!


Den här äkliga vårt bitaren sat på vägrn när jag skulle ducha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0