Bästa skoldagen :D

Hej alla fina! Igår va en underbar dag i skolan hela jag va fylld av lycka. Vi hade Måbradag och jag kan säga att jag mådde toppen :) Vi började med afrodans, fotboll och typ några lekar, då satt jag mest och pratade med
Dennis ♥ och Rasmus ♥ Eftersom Dennis hade ont i huvudet\magen och Rasmus gjorde illa foten. Jag är ju opererad så kunde ju inte vara med men men det var mysigt att bara vara ändå. Sedan fick vi smaka smodi och leka lekar, det va jag inte med på satt bara och titta på. Det va kul ändå faktiskt.
Sen va det ju lunch då jag var riktigt uppspeedad för rockshowen, även på rasten va jag taggad som fan. haha typiskt mig att vara tvungen till att utmana farliga öden när jag är på det temperamentet. Sen va det äntligen dax för showen. Det var jättekul att titta på och jag kan säga att jag blev imponerad av många t.ex Arvid med sin mörka sångröst wow det trodde jag aldrig. Viktor spela bra trummor och Axel var grym på elgitarr. Man kan säga att hela mig fylldes av lycka när Sebbe och joel klev upp, shit vad jag blev nervös då. Dom var jätte duktiga :) Andreas däremot imponerade på mig med sin rap och Ante var nog den som impade på alla i rummet med sin bitbox, wow vad häftigt det var. Haha på syslöjden va typ halva vår klass utanför mediateket och kollade på showen igen.

Detta är den bästa skoldagen på hela året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0