Kalt

Hej! Har just varit ute hos hästen och försökt få hennes uppmärksamhet! Gick ganska bra. Va dock kalt att stå där men båda hästarna kom och va något nyfikna iallafall!

Lördag va chill!

Söndag va jag på hoppträning för katta, han ta hand om pojken min också :) inan jag skulle hoppa Crillan. Det gick bättre denna gång men hon va fortfarande väldigt på! Men lyckades ta tag i henne och visa att det är jag som bestämmer tempo och väggar! Första varvet va jag inte riktigt med på noterna och Crillan tyckte ju naturligt vis som alltid att det va jätte roligt att få rusa igenom banan hej vilt! Andra gången gick något bättre fick tag i henne men efter hindret andra hindret tog hon tag och stack, men han räta upp mig och plocka med tygeln för att lugna henne. Tredje gången gick betydligt bättre! Då jag använde min röst lite mer som lugnande vilket gav en stor skillnad då hon va lite mer lydig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0