Bästa dressyr träningen med Gilbert.

Hej allihop, Jag är så nöjd över dagens lektion. Jag fick Gilbert och vart så klart glad.
Redan från start börja jag plocka med händerna och Gilbert höll sig lugn hela lektionen.
Han gick i jättefin form på båda volterna och i galoppen var jag så lycklig.
Han gick så fint, så samlat och stadigt. Jag hade en stilla skänkel händerna låg inte på manken och var stilla iaf, blicken framåt och sat djupt ner i sadeln och jobba med sätet, Gilbet var nöjd och bjöd då framåt riktigt bra, Tack gubben för en fin och samlad lektion idag.

TILL CAROLINA!
Här är ett förslag på hur jag skulle vilja ha den, man skulle ju kunna skära av den lite där ner till så att PiZap märket försvinner.
Så menade jag då kan man ju använda den här om man liksom drar ut den lite. Tack Carolina för din hjälp.

Kommentarer
Postat av: Karolina Ståhlberg

Du måste lägga ut bilder, så att jag kan göra din design :)

2012-02-09 @ 09:17:34
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Karolina Ståhlberg - hästblogg

Lägg ut bilderna på Bruno så jag kan göra designen :) och vad du vill ha för färg på bakgrunden :)

2012-02-09 @ 09:20:17
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0