Rida, tröt och akuten.

Hej alla, bloggade inte igår eftersom jag var ganska trött.
Sophi kom och red, så det var stallet halva dagen.
Efter ridningen tog vi ut Misty i stallgången borstade och tittade igenom henne.
Vi klippte också bort en bit av manen uppe precis mellan öronen (så som ridskole hästarna har)

IDAG:
Ja idag gick jag upp tidigt och släppte ut hästarna, gick sedan och la mig igen eftersom jag inte kunde somna förens vid 3 inatt.
När jag sedan blev väkt vid 11-12 fick jag reda på att det va Martinas tur att ta ut hästarna och inte jag.
aja, Jag åt frukost och gick ner i stallet, moka, sopa, fyllde hö och vatten. 
Sedan åkte vi in till akutmottagningen.

Det är nämligen så här, min fot somnar eller som sagt som jag trodde och nu har det gåt cirka en vecka och ingenting har hänt. Så vi begav oss till akuten satt i väntrummet i en tim.
Sedan kom en kvinna in och tittade och undersökte.
Vi kolla reflexerna som fungerar utmärkt, och så kände om och frågade om jag hade  ont svar nej.
Hon kom fram till att en nerv legat i kläm och kan ta ett tag innan foten fungerar, detta kallas droppfot.


 

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg

SV: Vi motionerar dom ju, och vi rider inte ut utan tillåtelse? Det är personalen som har gett oss i uppgift att göra det, så du behöver inte oroa dig. /Karolina

2012-01-09 @ 07:19:18
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0