Jagad av getingar, ommöblering och en salig blandning med väder

Hej, som jag sa kom Amanda hit idag, och det var en salig blandning med väder. När vi gick ut var det soligt och blåste lite, sedan duggade det och blev sol, när vi kom ut med hästarna började det regna sedan blev det åter igen sol.Träningen idag var inte direkt så kul, Misty bara körde ner huvudet, Backade tvärs över halva ridbanan och drog tyglarna från mina händer och sedan försökte sticka. Efter att ha ätit lunch osv..börjar det mullra så vi tog ut hästarna igen. Och precis som vi ska stänga och släppa hästarna står regnet som spön i backen och bara på 1 min han vattnet inte rinna undan ens :O
Så då bestämde vi oss för att bygga upp en koja på höloftet av det höbalar som fanns kvar, eftersom vi hade planerat att sova där i sommar igen :) men när Amanda lyfter upp en av balarna kommer en hel svärm med arga getingar och vi fick bråttom ner för trappan och ut ur stallet eftersom vi blev jagade av dom, som tur va klarade vi oss från geting stig, tur va väl det :O
När vi blev av med dom små ohyrorna gick vi upp på mitt rum och möblera om då börjar det helt plötsligt hagla istället :P sedan åkte Amanda hem.
Ostädat!
 
Städat
 
Ommöblering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0