9A och 9B

9A och 9B. Jag har under året lärt känna många av er, men nu är allt snart över och tiden har gått för fort! Men hur som helst måste vi alla gå vidare nu, även jag! hur svårt det än blir utan ert stöd. Ni har hjälpt mig, hjälpt mig att hitta ett bättre förtroende mm. Listan kan bli lång. Jag kan inte sätta ord på hur otroligt mycket jag kommer sakna er. Vissa av er har get mig minnen jag sent kommer glömma, vissa av er kommer för alltid finnas i mitt hjärta. Vad kommer Svanberga skolan bli av utan er nu? När jag kännde mig trött på allt och alla, när jag blev sviken och taskigt behandlad fanns det en trygghet hos vissa av er, det va er jag ville va med då. Jag skriver denna text för att jag gillar er inte bara för att en viss person går i en av klasserna. Men jag vet ändå att ni finns där även om jag aldrig kanske ser er igen så finns ni alltid där. I mitt minne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0