Hemma från skolan :P

Hej, blir hemma från skolan idag :( Jag har ganska ont i benet efter igår. Jag tänkte berätta för er hur det gick nu.

Det började med att jag satt med pappa i väntrummet, sedan kom en kille och ställde lite frågor. Sedan fick jag och Madde gå till ett omklädningsrum och sätta på oss en vit rock, mössa och någon lång strumpa. Efter det kom en kvinna som gav mig två slags tabletter, sen fick jag bedövning på handen och i armvecket eftersom jag är spruträdd. Vi fick vänta i en halvtimme på att det skulle verka sedan gick vi in i operations rummet, där satte det i en kanyl som de spruta in olika vätskor i. En av vätskorna vart man snurrig i huvet av det va typ någon sprit de sprutade in. Under operationen somnade jag så vet inte så mycket. När jag vaknade fick jag hoppa över till en annan säng med hjul. Sen fick jag saft, smörgås och en piggelin. När jag skulle gå fick Madde hålla i mig. Jag kände mig som en 70-80 gammal gumma som inte kunde gå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0