Linnea och Ellienor <3

Hej, idag åkte jag till Linnea och Ellinor va där.
Vi hade jättekul, typ flummade loss som vi brukar göra. Jag och Linnea gick ner och köpte kakor haha.
När vi kom tillbaka satt vi vid datorerna. Jag började skrika för en video♥ haha typiskt mig asså.
Vi hade iaf kul, kollade bloggar och garva som fan.
Älskar dig ♥S♥. Jag kan inte sluta tänka på honom. Det enda jag ser är hans leende, och jag känner hur jag blir varm inombords. Du är så jävla söt. Varje gång jag blundar är det dig jag ser. Varje gång jag vaknar är det dig jag tänker och varje natt är det alltid du som finns i mina tankar när jag somnar. Jag behöver bara se eller höra ditt namn så blir jag varm i hella kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0