Stallet söndag till måndag :)

Hej förlåt för att jag inte bloggade igår hade lite dåligt med tid. Men iallafall, Igår va det Dressyrträning på Roo gård som jag har varenda Söndag. Jag fick tyvärr inte Bruno för han hade gåt två lektioner. Istället fick jag Gilbert, lektionen gick bra tycker jag, vi skulle öva på ridvägar och Gilbert gick med fina steg rakt på spåret. Galoppen var inga problem heller han blev lite stark i slutet annars var allt bra. Sköte om Bruno efter och satte på honom tecke.


 

Idag var jag i skolan, hade planering och helg bok på morgonen sedan en kort paus och sedan prata vi om vad vi gjort under lovet. Sedan hade vi rast, Matte, lunch, rast och Idrott, jag pratade med Rasmus då. Sedan gick jag och Philip upp och tittade på nya högstadiet, Vat jättefint där, efter att vi kollat det så va det Sv. bloggar om hoppträningen imorgon. Hej då alla ha det bra.


Litte bilder från idag med Keppy. Skriver om hoppträningen imorgon, måste sova nu för att orka skolan imorgon.

Min fina hopp ponny, eller ridskolans. Synd att hon inte går att tävla. Men på lektionerna är hun en stjärna.


Bästa hopp ponnyn.

Keppy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0