Jag älskar dig!

Saker har väldigt jobbiga både för dej och för mej.

Ta inte mina rader som bara tomma ord,
vi klarar det du måste bara lita på mig.
jag undrar vad du gör just nu och vad du går runt och tänker,
jag tittar upp bland stjärnorna jag ser ditt namn det blänker,
jag älskar att se dig skratta och jag älskar se dig glad,
kärleken jag känner för dig ja den är helig,
utan din närhet, shit vad jag saknar dig.
men jag hoppas du förstår,
att även du kan få en liten kaxig sak som jag att falla ut i gråt.

jag minns första gången som jag pratade med dig.
Redan då tyckte jag. du är hur söt som helst,
och nu tycker om dig mest,
fråga vad du vill och du får svaren helt ärligt,
jag vet att en dag kommer jag kunna säga att jag älskar dig,
för du är den jag tänker på och du är den jag drömmer om
jag vill aldrig vakna,
men du kan inte vara en dröm, du får mig att skaka,
jag kanske är kaxig framför dig så blir jag svag,
ja du hörde du vad jag sa,
för du är det ända personen som jag tror på idag
det finns ingen som du,
ingen som får mig att känna så här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0