För det är dig jag tänker på.

du finns i mina drömmar i mina tankar varje dag,
det går inte en dag utan dig i mina tankar,
jag blir varm i hela kroppen och hjärtat bankar,
ett långt avstånd, ja det håller oss isär,
men hur det än blir så finns jag alltid här,
du är helt perfekt och har ögon som en ängel,
jag blädas av ditt skratt och de känns så jävla härligt
du är den enda killen jag vill ha i min närhet
vad ska jag säga det finns ingen annan, just som du,
du har fångat mina tankar, jag tänker på dig,
och om du vill så blir jag din tjej.

Men vad vet jag om dig?
Inte mycke
Vill bara säga till dig att jag gillar dig så
Kan man säga så?
Eller skrämmer jag dig då?
Jag gillar din personlighet, och fastna i ditt sätt
jag kan inte blunda för känslorna jag fått,
din sköna och din härliga charm,
jag kände de nu, Ahh, det brände till,
känner jag mig rätt så är detta vad jag vill,
jag vill ha kvar känslan som jag känner just nu,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0