Vecka 11 och Vecka 12

Hej, ledsen för att ni fick vänta på inlägg under förra Veckan. Jag gjorde bort mig lite och fick en veckas dataförbud, Men det vill jag helst inte gå in på.


Vecka 11.
Torstagen den 15. Jag lagade mat till 7 personer, blev pasta med skinksås. Jag blev också klar med Ronjas reflexväst på slöjden.
 














Fredagen den 16. Jag var i skolan, på rasten va jag med Emil och Isac, sen vart jag sur på Daniel för att han sparka en fotboll rakt i bakhuvudet på mig. Vid bussen vart det rörigt eftersom vi inte visste vem vi skulle åka med men vi fick åka med Matts.
Lördagen den 17. Pappa kom och hämtade mig. Vi köpte läsk och godis på willys sedan åkte vi hem. På kvällen tittade jag på Hoppning, Dressyr, Ponnyakuten, Wild kids och Dubbelliv på SVT Play.


Söndagen den 18. Jag åkte till Roo gård och red Dressyr på Gilbert. Det gick bra på lektionen, vi skulle vända upp vid A med rakställd häst, mellan två bommar, volta och komma tillbaka rakt i mellan bommarna igen. Det tog några varv innan jag fick till det. Efter lektionen borstade jag Bruno.

 










Mondagen 19 vecka 12. Jag va hemma från skolan och åkte till en doktor, där fick jag besked om operationstid. Sedan gick vi till Stadium och köpte ett par adidas mjukisbyxor. Sedan till H&M och köpte två BH. På kvällen åkte jag och sköte om Bruno och hopptränade Keppy. Det gick bra och vi hoppade fem hinders bana, Keppy va brunstig och litte pigg så hon drog efter ett hinder.
Tistagen den 20. Åkte jag och klippte mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0