Hoppning på Rommy

Hej, jag och Linnea gick upp halv åtta och tog ut hästarna. Sedan åt vi frukost och tog det lugnt. När vi skulle ta in hästarna för ridning gick inget bra! De stack när jag skulle hämta de! När jag väl fick tag i Misty reste hon sig tre gånger och sprang runt! Tillslut kunde jag inte hålla i längre då hon rök till och jag tappade henne! Som tur va trampade hon inte på grimmskaftet när hon stack! Eftersom Misty inte lysande på mig över huvudtaget skrittade jag nästan hela lektionen!

När vi va klara med hästarna tog vi ut de i hagen och åt lunch, sedan åkte vi till Roo för hoppträning. Jag fick Rommy, har aldrig hoppat honom men det gick jättebra. Ett stopp på femman men det va ett slarvfel. Hade jag hade fortsatt att hålla drivning skulle han hoppat men men. Som sagt va det inte Rommys fel! Efter hoppträningen åkte Linnea hem :( sen hälsade jag på Bruno och Dallas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0