Onsdagen på Roo gård

Hej alla han inte med att blogga! Hade iaf en jättekul dag! Då de visade lösshoppning på Mon Ami, Dallas, Natte och Tequila. De va jätte duktiga. Jag tog hand om Bruno, Dallas och sedan Mon Ami. Lite senare under dagen skulle jag rida. Det va jättekul, vi skulle rida barbacka och jag fick Veneto :) Casio va jätte busig och bockade.

Igår kom Linnea F hem till mig hon ska stanna här ett par dagar :) vi har superkul, vi red barbacka på kvällen osv.

Nu idag gick vi upp halv åtta för att hinna med hästarna. Red dressyr, gick ganska bra fick iaf ett fint flyt i ökad trav! Nu sitter vi i bilen på väg till Roo för sista teori lektionen för veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0