Vad har hänt under veckan?

Hej. Ja under veckan han det inte hänt så värst mycket.

Tisdag, åkte vår klass, 7B och 8b tror jag till Norrtälje på Skolbio, va urtråkig film! Men bättre en att sitta vid en skolbänk hela dagen! Vi fick iaf gå på stan en halv timme efter bion :)

Onsdag, dressyr på Roo! Fick rida ponnyn Elvira för första gången. Kan säga att det är en ponny man absolut inte får något gratis av! Henne får man allt jobba med och efter mycket jobb och drivning fick jag allt henne att lossna och gå i form :)

Fredag, hade en hyfsad dag i skolan! Körde basket och fotboll på idrotten och fast en att jag verkligen inte gillar fotboll va det kul iaf. Åkte till pappa och hade kvälls mys framför tv.

Idag hade jag hoppträning på Roo, tog hand om Bruno inan lektionen började. Jag fick ha Crillan idag, gick väll sådär eftersom hon är så otroligt stark och tycker att hoppning är så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0