Vad hände under veckan...?

Hej alla, ni undrar säkert hur huset blev på elevens val osv. Det har gått jätte bra, har ju inte precis hunnit med att blogga eftersom jag haft en del att fixa!

Måndag: då började ju elevens val som jag berättade sist jag var aktiv här. Samarbetet gick bra, vi fick upp hela golvet och två vägar. Lärarna var imponerade över hur snabbt vi jobbade :)

Tisdag: dagen i skolan började med att hela högstadiet skulle svara på 30 frågor som alla skolor gör samma tid samma dag. Det som imponerade oss alla var att Jacob i vår klass var den som hade flesta rätt i "hela" högstadiet!
Efter det fortsatte vi med huset. Vi fick upp alla väggar utom två.

Onsdag: fortsatt arbete, gick bra Jacob fixade belysning och fläkt till huset medan jag och Amanda tapetserade. När jag kom hem åkte jag till Roo gård för dressyrträning. Hade Crillan, gick väll sådär för hon var väldigt stark och jobbig att hålla in :/

Torsdag: då blev vi äntligen klara med huset! Blev jäkligt bra! Jacob fortsatte lite på taket och jag tapetserade. Och gjorde möbler. Tessan hjälpte också till :) när jag kom hem åkte vi till rimbo marknad. Träffade Rasmus, Thomas, Rebecka, Moa, Simon och Johanna där :D jag köpte iaf en tröja med eget tryck!

Fredag: igår va det vanlig skoldag, var ju ganska trött! Red lite dressyr på Misty när jag kom hem sedan åkte jag och Anders iväg och åt hamburgare. Maddes kollegor va här så det var tjej fäst!

Idag har jag ridit Misty för Madde. Gick toppen och hon var lugn och följsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0