Han inte blogga!

Hej alla har inte hunnit med bloggen :/ sorry!

Onsdag: Hade vi Skoljoggen, sprang tre varv eller snarare gick för det mesta. På kvällen åkte vi till Roo gård och red Dressyr för Cajsa, red Crillan och det gick jättebra! Jag fick till en riktigt bra sits och hade en jämn galopp alla gånger :)

Torsdag: Igår va det en hyfsad skoldag tror jag. När jag kom hem tid jag det lugnt och red sedan Misty på kvällen. Var tvungen till att bryta mitt i passet eftersom Anders va så dum och klippte gräset när jag red så det blev och rida ut istället, Misty kändes väldigt spänd då :( så istället för att rida på en spänd häst känns det bättre att lämna banan.

Fredag (idag)
Idag har det varit en kal skoldag på IP i Norrtälje. Vi va ute hela dagen och höll fan på att frysa ihjäl! Det gick inte alls bra på inkvalerna! Kändes som jag sprang hur sakta som hällar men va ända först i mål. Hoppade 3 meter på längd vilket jag också tyckte va dåligt! Ganska fail va det iaf när jag och Amanda skulle till flygfyren, eftersom alla gick dit gjorde vi också det men de vi inte visste va att vi fick gå dit så vi smög dit i onödan :P
Är hos pappa nu och åkte till Roo gård för att sköta Bruno vid halv 6 han ville bara gosa :) finaste pojken! Sara skulle hoppa honom så vi stannade för att titta en stund. Jäklar vilken energi det va i hästarna! Har aldrig sätt Milo i det skicket han drog på rejält och sparkade packet så det bara dånade i väggen. Tur att man inte stod där! Killen som red honom, jäklar vilken balans att sitta kvar! Skicklig ryttare, kommer garanterat gå långt! Bruno hoppade jättefint och verkligen tog i med bakdelen;) Twist hade ett jäkla fint steg i traven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0