Jag som skriver

Hästälskare!  Man kan se mig som en helt vanlig galen tonårstjej, hästälskare och ryttare men som ibland har för stora krav på sig själv, gillar att fotografera, Kan också säga att man är en allmänt nördig tjej!

Jag 14 snart 15 år, heter Caroline Axö , Namnet Buter´s fardoe som bloggen är kallad är döpt efter min sköthäst!

Följer du min blogg kommer du mesta dels få läsa om mina intressen för hästar (har helt enkelt bara blivit så!) våra motgångar och medgångar. Tips och idéer, tankar och åsikter.

Jag kommer delar med mig av det mesta här i bloggen! Men ni får självklart komma med egna tips och råd om vad ni vill läsa om. Var inte rädda för att kommentera, Jag bits inte ;)

Annars kan det komma upp en och annan åsikt. Gillar du inte, behöver du inte läsa, det är upp till er själva. För jag skriver, uppdaterar och delar med mig om precis vad jag vill. För detta är min blogg och ingen annans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0