Skola

Hej alla fina,
Hände en olycka i skolan idag,
Jag var på högstadiet på min lektion efter som vi skulle åka pulka i 1 och en halv timme, så satt jag och pratade med Ellie och Denise. Helt plötsligt kommer Perka (en som städar i skolan) in och nämner något med ambulans.
Efter några min rullar den in på skolgården och stämningen blir oroande. Men jag lärde mig en sak om mig själv idag när jag pratade med Ellie, så sa hon en sak som fick mig att tänka lite, och när jag väl tänker efter har hon rätt i det. Det är nämligen så att jag är väldigt osäker när det gäller svar och sånt. Oftast håller jag med andra för att jag är rädd för vad andra ska tycka om mina åsikter, och har ofta svårt för att svara på vissa frågor, då jag blir osäker. Något jag måste försöka jobba med. iaf, jag vet inte vad som hänt killen som fick åka ambulans men, jag frågade klassen. Tydligen hade han kört in i en snowracer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0