Gårdagens hoppträning.

Då var jag på Roo igen då. När vi kom dit leta vi efter Katta för att få reda på vilken häst vi skulle ha. Jag fick Veneto. Men han var på lektion så då sköte jag om min älskling Bruno. Han var lite lerig så jag fick borst lite iaf. Han var så himla fin och lydig. Efter att ha gjort honom fin tvätta jag hans vattenkopp. sedan gick jag till ridmanegen och tog över Veneto. Det gick hur bra som helst på hoppningen ni som känner Veneto vet ju hur han gör på hoppning. Han vägrade bara en gång och kasta upp huvudet lite då och då. Nästa gång ska vi få hoppa 50-60cm. Det ska blli jätte spännande. Efter passet borsta jag av Veneto och satte på honom sitt stalltäcke. Sen gav jag han och Bruno sin hö påse.


Via veneto.
Åsna hihi
Magic
Bruno efter att jag hade borstat honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0