Sickla köpcentrum, Shoppa och rida.

Hej, Idag åkte vi till Sickla köpcentrum i Stockholm för att se hur Lill Anders jobbade, han jobba på Team sportia och precis bredvid fanns en hästbutik. The horse. Vi åt lunch på en restaurang, var rätt mysigt där.
Vi kollade lite på kläder vid team sportia och sov...
Jag kollade i hästbutiken, det var en stor vägg med bara bett, Träns, Grimmor och Grimskaft. Jag såg tre fina träns till Misty men den jag mest vill ha kostar 599kr :( Dyrt med hästsaker, ju mjukare och bättre läder ju dyrare är det. Jag köpte iaf ett par nya tyglar till henne. på Team sportia köpte jag en keps haha.
När jag kom hem mocka jag och red ut barbacka på Misty, blev på en stor volt på ridbanan idag eftersom Anders eldade och det var då säkrast att va på banan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0