Bilder tagna i år!

Jag lärde under slutet av det här året känna Dallas lite!
Och min finaste du kommer alltid när du ser mig!
 
Misty
Min första tävling blev tillsammans med Crillan och jag plockade hem min första rosett :)
Jag hoppade dig för första gången!
Tillsammans mina vänner är vi lyckliga!
Det är ett oförglömligt läger tillsammans med de bästa!
Och Linnea du kommer alltid vara min bästa vän!
Min älskling och jag på ridläger!
Tack för bilden Linnea!
Min ponny kan vara knasig ibland!
I somras följde jag med Jossan och fick pröva på western på hennes fina Jackie
Fotade gjorde Jossan :)
Jag red Misty första gången i grima och grimskaft :)
Amanda :)
Jag red Barback på dig för första gången när jag hade dig på läger
Amanda :)
Jag blev instängd av killarna i klassen!
Jacob gjorde många roliga saker första terminen i 7:an
Jag och Amanda fick chansen att hålla i Martins ponny Nisse från Ponnyakuten!
Jag, Amanda och Jacob byggde hus på elevensval
Jag och Amanda gör i ordning Crillan och Bruno för ridning!
På väg ut på en skritt tur runt gården!
Jag älskar dig!
På väg!
Nere vid vattnet!
Finaste!
Hjärtat
Jag och Dallas
Bästa Linnea och Xante
Trots att du i början av året stod i Kulles stallet ett litet tag kom jag för att du inte skulle känna dig ensam!
Du blir alltid lika glad när jag kommer!
Och jag kommer alltid ta hand om dig oasett vad!
För det är dig jag tycker om!
 
Gott nyt år alla och hoppas ni hade en rolig bild stund genom mitt år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0