Du förstår inte hur pas du sårade mig.

Om jag fick en chans till skulle jag visa dig mitt rätta
jag.
Men du bröt dina löften svek det du hade lovat.


Du vet jag gör allt för dig, Du är den enda jag vill ha.

Om allt var annorlunda om du fanns nån annan stans
skulle du ge mig ett löfte eller en andra chans?

Du satte mig i skiten och brydde dig aldrig mer
även jag gråter tårar fast när inte andra ser.

jag vet att det är lögn för hur fan kan jag älska dig?


Men va får jag tillbaka en tom svart blick
att jag inte var värd nått var känslan som jag fick

Som du beter dej nu, vem har du blivit, inte den killen som jag pratade i timmar med.

jag vet att det e slutet, försöker att se framåt, men lever i nuet.
Jag trodde du var äkta men va faan får man tillbax, ett stort jävla svek, och min kärlek blev till hat

Nu hatar jag kärlek, jag ska aldrig falla dit, för jag älska dig på riktigt och du var mitt allt, mitt liv.


 

Nu kan jag sluta hoppas, Han va allt, men det förändrades

Han högg mig rakt i hjärtat, ingen fatta hur det kändes.


 

jag kände dig aldrig, du är en fast person men jag älskar dej för alltid.
Du var en sån, som aldrig glömde vem jag var, som såg mitt innersta, nu finns det fan inte kvar.
Du slet ut mitt hjärta, grävde ner det i ett hav, men om man lyssnar noga kan man höra mina hjärtslag

Varje gång jag såg dej blev jag alltid lika glad


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0