Gröna lund

Tjena alla fina!
Hade en grym dag igår, va mest med Rasmus M, Melina, Isa och Matilda :)
Kl. 13:07 tog vi buss 641 till Norrtälje busstation därefter åkte vi med buss 676 till Tekniska Högskolan sedan åkte vi 44 till Gröna Lund.

Jag gick med Melina, Isa, Anna och Olivia och åkte Extreme, Blå tåget, Jetline och Insane. Sedan kl. 17:00 åt vi och gick Lustiga huset, Skrattkammaren och åkte Insane flera gånger och sedan Kvasten. Sen åkte jag för första gången Fritt fall. På vägen hem i bussen satt jag med Isa, Daniel, Rasmus, Thomas och Melina.


I Onsdags va det sista ridningen på Roo gård. Va inte så nöjd med den lektionen, jag fick Orcus och vi red kadrilj.
I Måndags och Tisdags Red jag Misty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0