Utrustning

Har tänkt lite... Vill verkligen köpa nytt träns till Misty!
Kollat runt lite och hittat lite grejer. Får se vad det blir av det men här ska ni iaf få lite bilder på vad jag funderar på att skaffa. Komentera gärna och säg vad du tycker!
 
Röt tema kanske?
Röt täns storlek: Cob
 
Eller det här?
Röt träns
storlek: Cob
 
Allroundschabrak Harvard HV Polo                       
Storlek: Cob
599 Kr
 
Allroundschabrak Essential Showmaster®                       
Storlek: Cob
189 Kr
 
Stigbyglar Aluminium
Färg: Röd
479 Kr

Tema (2)
 
Visningsträns Claridge House®                      
Storlek: Cob
Svart träns med Mässingsfärgade spännen.
279 Kr
 

IstälLet för det vanliga tränsbättet med ringar vill jag ha med D ring och mässing!
 

 Och lite till Bruno också
 
Lädergrimma Claridge House®                       
Svart lädergrimma
Storlek: Full
219 Kr
 
 Hästgodis Äpple                       
19 Kr

Kommentarer
Postat av: Ellie

Varför D-bett? Det är ju så mycket skarpare? Det man vill nå är väl en häst som kan gå på en mjukt bett utan att du ska behöva betsla upp hästen? Why? Rött tema är däremot galet snyggt! Älskar aluminium stigbyglarna ! Lovely!

Varför visningsträns? Det är ju till för utställningar?

Bra att Bruno också får något :)

SVARA PÅ BLOGGEN MED ETT INLÄGG OCH SMSA NÄR DU GJORT DET PUSS O KRAM!

2012-10-28 @ 21:21:21
URL: http://twinsistersbitch.blogg.se
Postat av: Elsa

Snyggt! Svart kanske passar bättre? Jag menar man kanske tröttnar på rött någon gång ibland?

2012-10-29 @ 18:38:32
URL: http://www.elsatristan.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag personligen tycker inte rött passar på en fux. Inte heller bör du skaffa ett D-bett tycker jag. Du har ju kunnat rida henne i grimma och grimskaft, varför betsla upp? Kämpa på med det bett du har tycker jag. Ta reda på exakt vad du vill göra med henne? Vill du bara ta skogsturer och bara rida ibland eller vill du satsa och tävla? Vad vill du ha för ridsätt på henne? ett mjukt och harmoniskt sätt, eller bara massor av inspänningar och tvinga ner henne iform? Jag gissar på att du vill ha en så bra relation som möjligt med henne, tex att hon följer dig i hagen och springer när du springer, löst såklart. Då skulle jag helt klart råda till att fortsätta använde det bettet du har och massor av arbete i grimma och grimskaft från marken, lär henne att visa dig respekt. visa henne att du är ledare. Shiet kan skriva hur långt som helst här men hör av dig till mig så ska jag förklara bättre!
massor av styrkekramar till dig!!! Kämpa!

2012-11-06 @ 10:54:25
URL: http://jojawestern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0