Trött

Hejsan, sitter i bilen till Östersund och är sjukt galet trött! Gick och la mig kl 21:00 igår för att vi skulle upp kl 05:30 ! Men sov inte på hela natten :( 
 
Tiden som varigt.
Har varit hos pappa och mäst tagit det lugnt, mecka med moppen och hittat ett antal "små fel" alltid är det nåt! Luft pumpen är hål i, nytt luftfilter ska köpas och fläkten har pajat! I övrigt har jag annars varit ut med hundarna och varit med Linnea. Och snackat Skype med en del! 
 
Under tiden!
Bloggen kommer tyvärr vara lite off just nu. Tills vidare ska jag försöka så gott jag kan tills jag orkar vara mer aktiv! Försöker få tag i Johanna också för att se om hon skulle kunna tänka sig hjälpa mig med en sommar bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0