Mycket nu

Hejsan sitter just nu uppe i stallets cafeteria, nu kanske undrar vad jag gör här just nu skulle inte jag plugga? Haha jo. Men Madde fick ett samtal från stallet så det blev lite bråda. Dem tyckte att hon inte såg ok ut. Mycket riktigt var det, Palonia såg inte alls okej ut!!! Inne i boxen stod hon på fyra trästockar rent ut sagt "fång" typiskt stackare där stod hon med fyra svullna ben och hade ont! Som tur va så var Micke hovslagaren där som snabbt kunde plocka av skona på henne. Veterinären kunde inte komma för ens drygt 1 och en halv timme. Så vi han åka hem och äta en snabbis, sen åkte vi tillbaka till stallet igen och veterinären kom. Palonia fick behandling och så fick vi tips osv... När allt var klart skjutsa Madde mig till Roo så tog jag hand om Bruno <3 gav honom mat, borstade och mocka ur hans box och nu sitter jag här och kollar på när Sara håller reflektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0