Bruno och Dallas

Hejsan alla fina som läser min blogg. Idag åkte jag till pappa men på vägen dit stannade vi till vid Roo går och tog hand om Bruno och Dallas ♥
 
Åh mina fin finaste pojkar eller "Ridskolans fin finaste pojkar" Började med Bruno, tror han blev lite förvånad över att jag kom på en "Torsdag" och pysslade med honom haha. Men inga sura miner för det inte ;) Han är så undarbar min fina pojke! Han verkade väldigt glad och tillfreds med omgivningen :)
 
Dallas då? Jodå det var bra med honom! Hörde honom på långa vägar redan från Brunos box pang pang och skrammel hördes då och då! Lika glad blev han när jag gav honom sin dagliga rykt :) Han är så mysig att hålla på med i boxen men också väldigt rolig eftersom han är så nyfiken på allt och alla :) Det spelar ingen roll om någon borstar på honom och en annan går förbi han utan att hälsa haha då blir han inte det minsta glad!
 
Dagen i stallet var iaf väldigt lugn och mysig med solskenet :) 
Bruno ♥

Dallas ♥

 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0