Dagen i sig!

Hejsan alla! Hade fult upp igår med sysslor eftersom jag och Adam var ensamma hemma så var det bara att pallra sig upp  kl halv 7 för att släppa ut hästarna, ge hundarna mat och sedan gå med dom en liten runda. Sedan var det bara att äta frukost, chilla vid tv för att sedan fortsätta dagen med att göra i ordning betfor till hästarna inklusive fylla på vatten i stallet, mocka, sopa och ge det hö i hagen. Sedan var det hundpromenad  2 kilometer och sedan lunch för mig och Adam. Sedan kunde jag bara chilla resten av dagen


 

Dagens sysslor : Gick upp halv 7 släppte ut hundar och hästar och gav det mat. Sedan ställde jag klockan på halv 10 eftersom jag var så trött. Sedan gick jag upp igen, åt frukost och gjorde i ordning betfor och nu är Jag och Adam hemma efter 4 Kilometers hundpromenad. Nej nu hinner jag inte blogga mer… Måste ner till stallet och mocka, fylla hö och se till att hästarna mår bra J ses och ta hand om er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0