Glad Carro!

Sitter just nu i bilen på väg hem från en helt underbar dag! Vi åkte på släckt träff och träffade nya helt underbara kompisar två jätte snälla killar,

Malcolm som var lika gamla som mig. Jätte snäll kille, var mest med honom och vi hade mycket gemensamt :) och

William också en jätte snäll kille som var 16 åt :) och en tjej, Lea jätte trevliga allihop!

Vi hoppade studsmatta, spela fotboll, åt hamburgare sedan åkte vi och bada vid en stor pol :D vi hade jättekul!!!!! Badade i 3 timmar och kastade boll. Sen när badet stängde var vi kvar utanför på gräset och spela brännboll. Sen gick vi runt och pratade körde armbrytning haha helt sjukt att jag lyckades vinna en gång mot Malcolm och William som var mycket större en mig och var mer musklade! Men vi hade jätte roligt! Vi åt middag och glass innan det var dags att åka hem :(


Kommentarer
Postat av: William Forsberg

Men jag är ju också 14 :/

2013-07-18 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0