Hejsan, sitter i billen...

Hejsan sitter i bilen just nu på väg hem! Har varit i Åre i fyra dagar och åkt skidor :) jätte kul va det! Och många vurpor och kraschar blev det inte bara i backarna utan också in i granar och total krasch i hoppen uppe på rödkullen! 
 
Vet att jag var värdelös på bloggningen! För det har jag verkligen! Men det fins en anledning till att jag inte kunnat blogga och de var för jag va sjuk en vecka :( 
Men sen åkte jag till pappa och så tog jag ju hand om Bruno. Missade ju dock dressyr och hoppträningen då :(  även dom nu när jag var i Åre men som tur är ska jag rida igen de i min gamla grupp för Pia på Bruno :) 
 
Plugget har rullat på som vanligt och jag lyckades få ett D på so provet så är väldigt nöjd! Hoppas nu på ett D i No provet också :) 
 
I måndags red jag iaf igen på Lianne i Pias grupp. Var roligt även om övningen vi gjorde va alldeles för lätt men jag har inte ridit på Lianne på jätte länge så det va kul :) 
 
Men nu får ni ha det så jättebra så ska jag försöka skärpa mig med bloggen! Ha det bra och ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0