Gröna lund.

Isa tog foto på mig på Grönan.
ja då steg man upp klockan halv sju på morgonen och åt lite frukost. Sedan tog man en snabb dusch och satte sig vid datan. Efter typ en timmes bilresa var man framme vid Gröna lund. Det första vi åkte var Blå tåget Kvasten, twist, extrem och sedan träfa jag på Bill. Vi körde radiobilar mot Anders och Johan. Det var kul sedan åkte vi Insane.  Sedan tog vi en liten paus och åt lunch. Och gick sedan till lustiga huset. Då mötte Jag Melina och Isa som hade sin kusin med sig. Vi åkte alla 4 tillsammans på extrem det var mycket reoligare. Och sedan var jag väldigt nära på att åka frit fall. Men vill åka katapulten först. Sedan åkte vi pop expressen. Och sen var vi tvungna att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0