Jag som skriver!

Ja vad ska man säga om mig? Jag är en rätt så klantig  och galen person. Jag kan klanta till det mesta. Jag tycker det mesta är pinsamt och kan vara rätt tråkig ibland. Har ett hett temperament så vissa dar är jag jätte arg och vissa jätte glad. Jag är smart i vissa lägen. Jag är rätt så snäll får jag hoppas. Men kan vara väldigt stöddig typ. Jag är lite blyg när det gäller vissa saker. Jag gillar djur speciellt hästar och lejon. Som mitt stjärntecken. Jag har lite svårigheter som dyslexi. Så det kan vara stavfel i vissa texter och meningar. Jag gillar att skejta och är en datanörd. Vissa tycker säkert jag är en idiot eller tönt. Men som sagt är jag en anorllunda person. Men det betyder inte att man ska bli illa behandlad eller den som går utan vänner bara för dom dömer en innan de vet vem jag är. Tro mig jag har varit med om det, och det var inte kul. men att andra tycker jag är konstig osv kan jag säga att jag skiter fullständigt i. Bara satt ni vet det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0