Stallkompisar

Idag klev jag upp 8 och släppte ut hästarna, Sedan fyller jag vatten, hö, mocka 2 boxar och sopa. Sen kom Sophi och Matilda. När vi skulle ta in hästarna vart det kaos när vi ropa så började det springa tvärs igenom hela hagen så vi gick in och vänta. Eftar att ha väntat ut hästarna gick jag in i hagen, gick lungt fram till Misty som med spetsade öronen står snällt och vänta medan jag seter på grimman, efter att ha borstat de i cirka en tim kanske red vi,

Vi värmde upp med 3 varv med volter i skritt vid A,E,C,B i båda varven, sedan volt tillbaka och ett varvs skritt och volter igen, sedan byte vi varv och trava, Misty har gåt jättefint idag och bjöd på mycket bra, hon gick i form och arbeta i rätt form och reste upp ryggen. 
Bilder från idag som Matilda hjälpte mig att ta
Misty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0