Büter´s fardoe

Büter´s fardoe

BRUNO – född 2004

Bruno är en New-forest D-ponny imp från Holland. Bruno var den första hästen som visade mig vad kärlek var. Han har lärt mig mer än någonsin vad ridning innebär. Han är en ponny som jag lärde känna någonstans runt 2008. Från början var det mycket med denna ponny, Jag tog hand om honom lite smått i början innan jag fastnade för honom. Vi började bygga upp ett förtroende som visar sig är mycket lyckat idag. att jag kanske en dag skulle få rida på honom Var min dröm i 4 år. Och tiden bevisade sig ändra allt. Han bor på världens bästa ridskola som äger honom, och som bara är glad över att jag tar hand om honom. Jag är minst lika glad för att jag fick ha honom från början! och hos mig kommer han stanna tills han slutar andas! ( om jag skulle få bestämma)

Jag tror det har testat det mesta med honom som hoppning, dressyr, fälttävlan, skogsmulle, rida ut i skogen. Jag tror man kan det mesta om inte allt med denna häst om man bara har tekniken och samarbetet med denna ponny, kan han säkert gå långt! Han råkar vara min stjärnponnyprins som jag otroligt nog, delar mitt liv med.

Något han just nu sysslar med är som ridskoleponny samt tävlings ponny för klubben. Så han är nyckel till ett av mina största intressen någonsin. Det är med honom jag hoppas på att jag ska utvecklas tillsammans med upp suttet. Ni kommer få följa våran väg in från dröm till verklighet. Förhoppningsvis J Han har alltid glimten i ögat och utstrålar hela sin personlighet, och han lämnar sällan en plats utan minnen ifrån sig.

För övrigt har vi inte så mycket kontakt uppsuttet tyvärr  men det kanske kommer, vet inte varför men kanske för att spara på herren.

Buter s fardoe

”Bruno”

Född 2004

e.Lorenzo  u.Ralph


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0