Hej :)

Han inte med bloggen men nu berättar jag mer. Som sagt åkte vi skridskor i måndags, Jag åkte också till Roo och sköte om min prins sedan hopptränade jag med Keppy för Katta. Gick jätte bra och super nöjd.

Idag har jag inte gjort så mycket hade Matte på morgonen Rast, Sv, idrott, Lunch, rast, Spanska, rast, sv

Spanskan var inte så lyckad en i vår klas kunde inte sita stil och inte vara tyst så man kan säga att det var kaus

Här kommer lite bilder från i helgen och från i Måndags :)
Ronja <3
<3
finast

finaste fina
Magic
naw
finaste mulen
<3
<3 <3
Nya fina stallet :)
Fina varma sadelkamaren
tränsen
Picko som jag fick rida
Bruno pojken
sötaste sötast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0