Om du bara viste hur mycket du egentligen betyder för mig!

För mig är du finast i världen, jag får hela tiden otäka tankar om vad som kan hända dig, visa kanske tängker  vad spelar det för roll. Det är bara en häst. Nej det är inte bara, du är allt och mycket mer. När jag ser dig och bara är med dig får jag den underbara känslan att det är vi som hör ihop. igår kväl insåg jag att förlorar jag dig, så skulle det ta lång tid innan jag skulle orka vara glad igen. jag skulle inte häler orka kämpa. Du och bara du, får mig att kämpa genom kaoset, skolan och allt annat som tynger, väner som sviker osv, du tvingar mig att leva, att stå på mina egna ben och skita i vad de andra säger. För jag vill leva med dig bara dig, din otroliga personlighet och vårat band melan oss. Skulle jag få byta dig mot exempelvis en  fin elithäst. Skulle jag tacka nej, aldrig i livet inte mot någon. Därförbetyder du så otroligt mycket för mig. 

Du är det bästa för mig, och jag gläds av våra stunder tillsamans, dina stora framgångar där du har tagit dig fram. 



Låva att aldrig lämna mig, låva att inte svika mig, för jag älskar dig ända tills döden tar mig och dig,

 


 

"har aldrig träffat någon
som är lik den du är

så unik och speciell
jag lovar ja svär"


"du har ristat ditt namn längs in i mitt hjärta
mycke smärta, men låt mig berätta..."

"Jag älskar dig"

Bruno


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0