Jag är inte död!!

Ledsen för dåliga uppdateringar har inte haft någon lust att blogga, för lite tid, ork och nått att skriva om. Idag åkte jag till pappsen, men på vägen skötte jag om min prins, jag varken glömmer eller sviker min prins. När jag kom in i stallet var den första hästen jag såg Bonito, som bara stod och hängde med huvudet när Flisan sadlade honom. Freja säger att han blir alldrig sig lik, men jag vet inget. Har bara läst men som Freja säger" ingen kan förstå hennes saknad och sorg efter det som hänt. Det är tur att hon har två urfina hästar Ior och Jaqcuard. Oki, tillbaka till där vi va, när jag kom fram till Brunos box stod han i ett hörn och hängde med huvudet. Men när han hörde min röst kom han genast fram med spätsade öron och glittrande ögon. Han behöver inte säga nått, jag vet redan. Du har förstått att jag kämpat för dig och du lät mig få en chans och visa min kärlek till dig och vi har kommit en bit på vägen. Du känner igen vem jag är och gnäggar ibland i hagen när du hör eller ser mig, det gör mig varm i kroppen. Varje gång du ser på mig ser du med en blick bara du kan göra och kan inte släppa den heller. Du är magisk när du gör så. JAG ÄLSKAR DIG, OM DU ÄNDÅ VAR MIN TÄNK VILKET STARKT BAND DU OCH JAG SKULLE KUNNA BYGGA.
"Jag älskar dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0