Optiker shopping och en hemsk händelse

Idag fick jag lite sovmorgon eftersom vi skulle till en optiker och kolla min syn. Det visade sig att jag var närsynt och behöver ha glasögon på mig men bara ibland. Efter att ha gjort det klart gick vi till ett kafe och tog en liten paus. Sedan åkte vi till Granngården och köpte en present till min kompis ett Schabrak, piggborste, hovkrats och ett par ridvantar. Sedan åkte vi till HM Lindex och kappahl och köpte ett par jins och några strumpor. Efter all chopping åkte vi till Bup och prata. När jag kom häm tog vi in hästarna som tur va hade Misty inte rullat sig så det tog inte långt tid innan vi var ute. Vi skrittade och trava på volter men. När vi skulle galoppera hände en hemsk sak. När vi kom ner till kortsidan svängde hon så hårt att hon gick omkull jag var jätte rädd.
Ridhanskar
Schabrak
Piggborste
Hovkrats


Efter att jag gåt om kull med Misty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0